Celebrating my birthday in paradise

25 augustus 2016 - Pretoria, Zuid-Afrika

Hee hoi hallo, hier ben ik weer! Veilig en wel aangekomen in Zuid-Afrika! Op dit moment zit ik bij mijn huisje, met een heerlijk zonnetje en een zwembad aan mijn rechterkant. We hebben ook nog eens twee palmbomen voor onze deur staan. Het is zo mooi. Ongelooflijk mooi. We hebben het echt ontzettend getroffen.

We zijn na een prima vlucht geland op OR Tambo International Airport (Johannesburg dus :p). We zijn opgehaald door Saskia en Irene. Saskia is onze stagebegeleider en Irene is werkzaam op de Dirk Postmaschool + in bezit van een grote auto, wat wel praktisch is bij het ophalen van 6 vrouwelijke studentes. Zij hebben ons afgezet hier, Ciara Lodge aka paradise. In paradise werden wij opgevangen door Carolien. Zij gaat over de huisjes hier. We hebben een berg informatie van Saskia en Carolien over ons heen gekregen (ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles heb opgeslagen en eigenlijk half sliep, want ik ben niet een van de personen die kan slapen in een vliegtuig woeps haha). Na de berg info hebben wij onze auto's opgehaald, een Chevrolet Spark en en Volkswagen Up whoop whoop, boodschapjes gedaan, uitgepakt, uit eten geweest en keihard gerelaxt.

Oke, dat het hier alleen maar zon en hitte is, is niet waar. Vanochtend werden we wakker, en was het flink koud. Dat koud dat je je deken van je af slaat en denkt ''nope' en die warme komber weer over je heen slaat.  Maar dat kon de pret van vandaag niet drukken, want: vandag is my verjaar! Ik werd wakker gezongen en ons hutje was versierd met slingers Oulik! Op myn verjaar zijn we naar stagescholen geweest en kennis gemaakt. En wauw, wat zijn die mensen hier fantastisch! Zo lief, zo vriendeijk! Ik heb zo genoten vandaag!

Oh oh, ik heb vandaag ook auto gereden! Aan de linkerkant van de weg! Met het stuur aan de rechterkant in de auto en je poke dus links van je, haha! Weetje, het valt wel mee. Ondanks dat ik bij het pakken van mijn gordel naar links aan het rijken ben, bij achteruit rijden over mijn rechterschouder kijk en ja jongens, we waren de weg nog niet op en was al met een van m'n spiegels langs het hek geschaaft oeps. Maar goed, iedereen is nu wel extra voorzichtig dankzij mij en vergeleken met de brand die Marlinde vandaag bijna stichtte, valt dat krasje ook wel weer mee.

Ja, vandaag was heerlijk. Jarig in Zuid-Afrika. RAAR. Maar zo mooi. We hebben trouwens ook heerlijk taart gegeten voor mijn verjaardag, een hele mooie rood/roze met glitters hihihi. Er is nog een stukje over en die heb ik gedipst, want hee, ik ben jarig yay!

Sorry voor het lange blog guys, maar er is zoveel te vertellen haha. Ik zal het proberen de volgende keer korter te houden. Oke, waarschijnlijk gaat dat toch niet gaat gebeuren, omdat ik het persoon ben wat graag praat en dat met veel te veel woorden doe. Dus ik waardeer het heel erg als je dit helemaal hebt uitgelezen haha. Je hoort snel weer van me!

Doegie

1. Babette:
    25 augustus 2016
    Super gaaf wat je mee maakt allemaal meid ga er lekker van genieten en leuk je verjaardag zo te vieren he liefs Babette
  2. Rini van Essen:
    25 augustus 2016
    Met plezier je verhaal gelezen. Geniet er lekker van meiden,
    want mooie dagen zijn snelle dagen.Dan zijn die 3 maanden zo om. Fijne avond met elkaar en ik ben er in gedachten bij.
    Kijk die vlieg achter jou.......... dat ben ik..hahaha
  3. Fokke:
    25 augustus 2016
    Gaaf om te lezen Angeline! Best wel jaloers als ik dit zo lees, maar veel plezier! :) En doe iedereen de groetjes daar!
  4. Denise:
    Hoi Angeline!
    Leuk om je verhaal te lezen en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaar! Geniet van het avontuur!
  5. Geurtijn en Anne:
    28 augustus 2016
    Leuk om te lezen meis!!! Genietse!!!!

Xx