HERE. WE. GO.

23 augustus 2016 - Nijkerkerveen, Nederland

OH GUYS, het duurt nu niet lang meer! Over zo'n een uur zit ik in de auto richting Schiphol, daar stap ik op het vliegtuig naar South Africa en begint mijn trip! Vanaf het moment dat we nog 12 nachtjes moesten slapen, veranderde onze groepapp-naam van ''South Africaaa'' naar ''12'', de volgende dag ''11'', enzovoort. Nu staat er geen getal meer. Today is the day.

De afgelopen dagen waren raar. Simpelweg raar. Ik ben welgeteld 4 keer langs de apotheek gegast, enorm veel mensen geappt met 'ik moet je echt nog zien voordat ik weg ga!'', mijn kamer overhoop gehaald, 76423219 checklisten gemaakt en dubbel zo vaak gecheckt, uitjes gehad en weinig slaap. Veel gelachen, stiekem ook wat traantjes gelaten.

Nu gaan dan toch echt de laatste dingetjes de koffer in en ik hoop dat ik zo niet al te veel moeite hoef te doen om ze dicht te krijgen + dat ze niet te zwaar zijn, want daar heb ik toch wel mn twijfels over als ik die uitgepuilde meloen en zachtroze trolley op de grond zie liggen..

Well, my dear followers, next time dat ik een blog plaats zal ik deze niet schrijven vanuit m'n mooie boerendorpje, maar freakin' Zuid-Afrika! Goodbye my lovers!

Doegie

Oh ja, voor mijn lieve zussen die mijn weg gaan beschouwen als een mogelijkheid om te shoppen in mijn kledingkast: ik verwacht wel foto's van hetgeen wat jullie aantrekken wat van mij is natuurlijk.

HERE. WE. GO.

1. Mama:
    23 augustus 2016
    Lieve Angeline. Goede reis toegewenst. Pas goed op jezelf en de anderen. En weet: Je gaat niet alleen want God gaat met je mee. Liefs en Gods zegen toegewenst in Zuid Afrika. Liefs ma
  2. Winny:
    23 augustus 2016
    Jaaaaaaaa you're going! Ik ga je missen lieve schat... maar die KLEDINGKAST!!! Hahahaha! Heel veel (leer) plezier! Geniet van elke dag! Dikke knuffel wijfie! X
  3. Pauline:
    24 augustus 2016
    Bedankt voor de tip :D
    Ik zal een mooie foto maken!
    Have fun!!