Vakantieee whoop whoop

9 oktober 2016 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Hee hoi hallo luitjes,

Afgelopen week zijn we niet bezig geweest met school, stage, verslagen of wat dan ook. Even niks. Afgelopen week hadden wij VAKANTIE. Toen ik dat aan mijn familie vertelde kreeg ik terug ''wat heb je de afgelopen weken gedaan dan''. Hallo lieve familie, ik werk ontzettend hard hier. Ik doe dat alleen wel in de zon, met af en toe een duik in het zwembad, maar ik ben echt heel druk! Zelf vroeg ik me van te voren ook wel af: in hoeverre gaat dit echt als ''vakantie'' voelen? Want we verkassen van paradise hier, naar een ander leuk plekje. Maakt dat echt verschil? Nou guys, dat deed t zeker wel!

Wij hebben een weekje vertoefd in Johannesburg. Toch wel een beetje met twijfels, want wij waren er van overtuigd dat je niet meer dan 2 dagen voor Johannesburg nodig hebt, maar ook hebben wij 2 dagen voordat we weg gingen ons huisje geboekt (want we zijn zo druk jeweetwel). Dus t was allemaal wat spannend, waar we terecht zouden komen, of we ons konden vermaken in de week, maar dat is helemaal goed gekomen!

Zittend in onze kamer met aangrenzend zwembad ^^

Hier zit ik met Aileen in onze kamer! ER IN! Wij hadden een suuuper mooie kamer met grote schuifdeuren en als je dus één van die schuifdeuren open deed, kon je hotseflots het zwembad in! Het was zo mooi en fijn verblijven daar!

Het weekje vakantie was heerlijk! Zoals ik al zei, vroeg ik me af of het echt ''anders'' zou voelen, maar ja, dat deed het! We waren echt even een weekje uit ons dagelijks leven hier, even uit de stage, school, verslagen en alleen maar leuke dingen doen! We zijn wezen shoppen, musea bezocht, koeienhoeven gegeten. Heerlijk!

Out first on-holiday-group-selfie Carlton Tower    Festival Aardklop

Ja, en nu zijn we dan weer ''thuis'', wat ook weer even heel fijn is! Heel even ja, want we zijn er niet voor lang. Morgen gaan wij voor twee weken naar Vryburg. Daar gaan wij verschillende scholen bezoeken en weer heel veel onderwijs zien en ik heb er erg veel zin in! ^^ We gaan in het weekend dat we daar zijn zelfs mee op kerkkamp haha! Dus volgende week ergens zal er wel weer een leuk blog verschijnen hihi.

Oh, ik heb ook nog even een fototje van gisteravond! Toen zijn wij naar Capital Craft geweest, een plek met allemaal speciaalbieren! Top plek dus hehe.

Capital Craft

Mooi bly! Doegie

1. Babette:
    9 oktober 2016
    Super gaaf wat je er allemaal beleeft ben jaloers
  2. Rini van Essen:
    9 oktober 2016
    Hoi Lieverd, Top week lees ik. Lekker dat jullie even een pauze hadden en nu morgen er weer tegen aan. Hier alles goed hoor. Geurtyn en Annemarie zijn vanmiddag hier geweest en Manuel wilde bij opa eten dus zijn ze gebleven. Even gezellig met elkaar. Leuke foto's zij er geschoten en dat zwembad was natuurlijk helemaal fantastisch. Hier is het wel wat kouder maar echt lekker weer. Succes deze week en tot de volgende blog. Hartelijke groet en knuffel van hier.
  3. Mama:
    9 oktober 2016
    Hoi schat. Nou weer een hele relaxe belevenis achter de rug. Leuk hoor en wat hadden jullie daar een luxe in Johannesburg. Echt gaaf. En nu weer 2 weken er tegen aan met van alle manieren/ soorten van onderwijs. Ligt Vryburg ver bij jullie vandaan en rijden jullie daar zelf naar toe? Ook best weer spannend lijkt me. Heel veel succes daar de komende 2 weken en kijk nou al uit naar je volgende blog. Doei. Liefs ma xxxx( vind het nu toch wel bijna lang genoeg dat je weg bent hoor)
  4. Angeline:
    9 oktober 2016
    Dag! Ja we hebben echt even genoten!
    Vryburg ligt zo'n 4 uur rijden hier vandaan! En ja, dat rijden we zelf. Maar dat kunnen wij allemaal aan na vorige week, je weet wel, dat filmpje wat ik heb laten zien haha!
    Dank jullie voor de lieve berichtjes! Nog maar een paar weekjes mam