Mijn eerste reisblog

11 augustus 2016 - Nijkerkerveen, Nederland

Whoop whoop, mijn eerste blog! Mijn eerste reisblog! Oke oke, ik ben nog niet op reis, maar dat komt wel heel dichtbij nu! Nog 12 dagen (!) en dan vlieg ik weg! CRAZY. Ik zit nu echt midden in de laatste dingen regelen (zoals een reisblog aanmaken hehe). Dat doet me beseffen dat het echt bijna zo ver is. Heel raar en ik vind het ook best wel spannend.

Even wat beknopte info over wat ik ga doen: op 23 augustus, over 12 dagen dus, 2 dagen voor mijn verjaardag, vlieg ik samen met vijf ontzettend gezellige meiden naar Zuid-Afrika. We verblijven daar 3 maanden en gaan daar stage lopen. We gaan stage lopen op basisscholen in Pretoria, Mocanjo en Venda. We gaan ook verschillende soorten scholen bezoeken in Zuid-Afrika, zoals een school voor slechtzienden/blinden en een school voor slechthorende/dove kinderen.

Ondanks dat ik het wel een beetje spannend vind, heb ik er natuurlijk ook onwijs veel zin in! Ik heb onwijs veel zin in tijd doorbrengen met de kids daar, ik ben ontzettend benieuwd naar hoe het onderwijs in Zuid-Afrika er uit ziet, ik kan niet wachten om de Zuid-Afrikaanse cultuur in te duiken en op te snuiven, ik heb zin om met mijn super awesome one-in-a-melon koffer rond te lopen (ik maak wel een foto voor jullie hehe(de koffer is echt heel awesome), waar ik ook rete benieuwd naar ben daar: het eten haha! Is het voedsel daar anders in NL? Oh oh, ja, door dit zo even op te sommen, besef ik dat ik er echt heel erg veel zin in heb!

Ik hoop dat ik tijdens mijn reis jullie een beetje op de hoogte kan houden met dit reisblog, foto's en maybe wel filmpjes. Volgens mij heeft dit blog zelfs een of andere functie dat je kunt instellen dat je een mailtje krijgt wanneer ik weer iets gepost heb, dat is helemaal leuk natuurlijk! (maar ik weet niet hoe dat zit, dus dat moet je zelf even uitzoeken :p)

Nou peeps, ik ga weer verder met de laatste dingen die ik moet regelen waar ik midden in zit. We keep in touch!

Doegie

1. Elza:
    11 augustus 2016
    Heeeeeeel veel plezier alvast. ZA is een prachtig land! Genietse!
  2. Anneliese:
    11 augustus 2016
    veel plezier en doe voorzichtig !!
    liefs Anneliese
  3. Ferrie:
    BABY, DON'T LEAVE ME
  4. Babette:
    11 augustus 2016
    Heel veel plezier daar geniet er van
    Maak maar veel mooie foto's
    Liefs Babette
  5. Esther: